onsdag den 27. august 2014

#vasegate


Troede ikke, en Kähler-vase nogensinde skulle finde vej til min blog ... men man skal som bekendt aldrig sige aldrig!

Ét er dog sikkert: Den kommer IKKE indenfor min dør!

Følg med i #vasegate på bl.a. Twitter og Instagram, som skildrer de danske kvinders p.t. største problem ...! [Og så er det, man ikke ved, om man skal grine eller græde ... Jeg vælger det første!]

*SMIL*
fra Lisbet

----------------------------------------------------------------------------------------------
Use code LARSEN10 for -10% OFF everything in the webshop, www.puravidabracelets.com
----------------------------------------------------------------------------------------------

4 kommentarer:

  1. jeg vælger også at grine nu:-) men var dog lige ved at græde.....tænk at gå amok over en vase......jeg fatter det ikke....

    SvarSlet
  2. i øvrigt, nyder jeg at følge din blog...det skal du da lige vide:-)

    SvarSlet
  3. Ha ha, virkeligt sjovt med det vase på halløj :-)

    SvarSlet
  4. Som gammel dame har jeg lidt svært ved at benytte de nye medier, så jeg orker ikke at finde ud af, hvad sagen om Kählervasen egentlig drejer sig om; men jeg deler i hvert fald din indstilling til, at den aldrig skulle få lov til at komme over min dørtærskel.

    Hver gang jeg ser den afbildet på nettet og i magasiner, græder jeg dog også lidt indvendigt over den og langt det meste af, hvad der nu om stunder bliver produceret i Kähler navn. Det er så grimt og talentløst, og stakkels nu afdøde Herman J Kähler roterer garanteret rasende (han var en temperamentsfuld herre) i sin grav over, at han og hans hæderkronede virksomhed lægger navn til det talentløse bras. Det er lysår fra, hvad denne oprindelige og kunstneriske virksomhed stod for. Firmaet gled familen af hænde, fordi dens medlemmer ikke kunne samarbejde om økonomien i fortegandet; men de var enige om, hvad der skulle produceres både af brugskunst og af kunst i samarbejde med
    veletablerede og dygtige kunstnere. Det er så sørgeligt! Og det er så sørgeligt, at nuværende og potentielle kunder lader sig nøje med så lidt!

    Jytte
    www.danishknitdesign.com

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.