onsdag den 7. maj 2014

NYHED! "Fine & farverige GAVER" = "Kreativ & farbenfroh"






HERLIG NYHED!

Min første bog, Fine & farverige GAVER - du selv kan lave er udgivet på tysk!

Bogen er netop udgivet som magasin med titlen "Kreativ & farbenfro" (kreativ og farveglad), og størstedelen af modellerne, fra den danske udgave af bogen, er med (billederne herover viser blot nogle af de i alt 64 sider). Forsiden er ny - tilpasset et magasin, men layoutet indeni er stort set, som i bogen, blot i lidt omvendt rækkefølge.

Nyheden dumpede i min postkasse i går, hvor der lå en solid kuvert fra forlaget, Klematis, som udgiver mine bøger her i Danmark. I kuverten lå der 2 eksemplarer af "Kreativ & farbenfroh" ... Jeg kunne straks genkende billedet af de beklædte dåser på forsiden, men opdagede så, at A-L-L-E billederne var mine! - det var ikke mindre end MIN FØRSTEFØDTE ... nu på tysk! Det var såååå vildt! Det ER vildt!

Behøver jeg tilføje, at jeg er meget overrasket og glad ... og rigtig stolt? For det ER jeg!

Iflg. magasinets forside, udkommer det i følgende lande: Tyskland, Østrig, Schweiz, BeNeLux (Belgien, Holland, Luxembourg), Tjekkiet, Slovakiet, Slovenien, Ungarn, Estland og Norge.



Magasinet kan også bestilles via forlagets tyske webshop: http://www.shop.oz-verlag.de


Med dette magasin er jeg bl.a. kommet i selskab med det populære magasin, "Mollie Makes", hvilket er noget af et kvalitets-stempel. MAND ... JEG ER GLAD!!!


*******************************************************

Willkommen auf meiner neuen deutschen Leser und Besucher hier auf dem Blog. Ich hoffe, dass Sie das Magazin zu den farbigen Ideen mögen.

Beachten Sie, dass Sie verwenden können, "Google Translate", die Sie in der rechten Spalte zu finden, um diesen Blog zu übersetzen. Der Übersetzer bildet ein paar lustige Sätze, aber Sie können dennoch einen Eindruck von der Textnachricht erhalten. 

Herzlich willkommen.


*******************************************************

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

10 kommentarer:

  1. Stort tillykke:-) Det er super sejt:-)

    SvarSlet
  2. Så flot og sikken et fint selskab magasinet er kommet med i. Forstår udmærket at du er glad. Endnu engang tillykke <3

    SvarSlet
  3. Ihh altså Lisbet....hvor er du god....STORT TILLYKKE.
    jeg kan godt forstå du er glad det har du en god grund til :)

    Kæmpe knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Schön, wunderschön - herzlichen glückwunsch

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare superschön! Herzlichen Glückwunsch!

    SvarSlet
  6. Hvor er det fedt for dig, Lisbet!
    Så får også tyskerne fornøjelsen af dine påfund!

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare stort, og hvor er jeg glad på dine vegne det kan du kun være mega stolt over TILLYKKE TILLYKKE

    SvarSlet
  8. Det er så stort :) Betyder det at du bliver rig og kan trække dig tilbage som forfatter?? For det vil jeg godt nok blive ked af .

    SvarSlet
  9. Hvor er det stort Lisbet. Stort tillykke med det. Og naturligvis skal tyskerne også have glæde af al din inspiration. God weekend. Kh. Liv

    SvarSlet
  10. Tillykke.. :o) sikke en hyldest.. det er da fantastisk.. :o)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.