lørdag den 4. januar 2014

Mikro, makro ...


- eller noget ...!

Uanset hvad betegnelsen er, så er der i hvert fald zoomet godt ind på de farvestrålende sukkerkugler (kagekrymmel), som - inden de blev spist - pyntede på et honninghjerte, jeg fik af manden min på min fødselsdag for nylig.


I fødselsdagsgave fik jeg også min nye bedste ven, iPhone 5s, som er helt guddommelig. At tænke sig, jeg har kunne leve uden (okay - det gik nu meget godt, men det var knapt så sjovt, kan jeg konstatere nu ... og det anede mig!)

Kameraet i min nye telefon har overrasket mig rigtig meget og heldigvis positivt! Hvorfor, kan man se på det øverste foto.

#LLLogCo / @LLLogCoInstagram. Selv om du evt. ikke har en smartphone, så kan du altså godt følge med på IG og kommentere. Det er bare ikke lige så sjovt som selv at være en del af legen ...!

~ Nyd lørdagen! ~

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Hvor vildt, ved første øjekast troede jeg at det var uldkugler :-)
    Håber også på at jeg får sådan en ny ven en dag :-)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.