fredag den 3. januar 2014

Hvor sidder bremsen ...?



Siden jeg fik de skønne ArtLine markers i fødselsdagsgave og de labre My Life @ home Twin Markers i julegave, har den ene doodle efter den anden set dagens lys.

Jeg doodler-deruda' og er slet ikke til at stoppe igen - og det er ikke særlig smart, fordi der er HELT andre ting, jeg burde kunne ville skulle lave, bl.a. er der et layout til min næste hæklebog, som venter på at blive designet ...! Så derfor spørger jeg:

Hvor sidder bremsen på doodle-markers???

Håber svaret svæver derude i Blogville ét eller andet sted, så jeg kan komme i gang med de fornuftige arbejdsopgaver! 

OBS! Den viste doodle er min seneste kreation. Hvis du følger mig på Instagram, kan du se flere af de tidsrøvende kruseduller!

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

9 kommentarer:

  1. Har det på nøjagtig samme måde, her tegnes der også, selvom jeg burde lave alke mulige andre ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi foreløbig to, der ikke ved, hvor bremsen sidder ... :-D
      Fortsat god fornøjelse, Helena!
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet
  2. Altså jeg ved ikke hvor bremsen sidder. Men jeg selv har pauset sådan helt automatisk og jeg er (desværre) ikke gået i gang igen. Ikke fordi jeg laver en masse 'burde', men andre kreative overspringshandlinger.... hvor sidder dén bremse?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan godt være, Liv, at det sker helt automatisk, når markerne løber tør ... eller(!) at jeg ganske enkelt bliver træt af det (kender jeg mig selv ret, så sker det før el. siden ;-))

      Bremsen på overspringshandlinger ...? Hmmm... Nope - den kender jeg heller ikke placeringen på.

      Slet
  3. Det er nogle skønne doodler, du laver, og meget spændende med din nye bog! *Klem* og rigtig god fredag aften, Lisbet.

    SvarSlet
  4. Smiler - er der ikke en prop til disse markers :-)
    Spændende med bog nr. 3 :-)
    God weekend, Lisbet.

    SvarSlet
  5. Skidt pyt med den bremse Lisbet *hi hi* smukke kruseduller du har lavet. Go' aften til jer knus

    SvarSlet
  6. Bremsen kender jeg ikke til, men hold fast hvor er de det flot - jeg er helt vild med de farvede cirkler rundt om - det gir den VILDESTE effekt - sådan en må du meget gerne lave til min billedvæg til stuen - Wauw siger jeg bare ; )

    Og rigtig godt nytår til dig søde : )

    Kram fra Karina

    SvarSlet
  7. Hmmm, kan du ikke bruge en "krusedulle" til forsiden på den hæklebog???? På den måde er det ikke en overspringshandling men produktudvikling....

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.