mandag den 30. december 2013

Workshop ...


I morgen mandag holder jeg en lille workshop for nogle naboer her i Tokkerup/Lejre, som meget gerne vil lære at folde div. ting i papir: harmonikapapir-bolde, diamanter og lygter.

I 2014 planlægger jeg at afholde workshops for alle interesserede. Inden da, skal jeg dog først have indrettet lokalet til formålet. Vi har den perfekte plads til det, så jeg skal "bare lige igang".

Følg med her på bloggen og på min Instagram #lllogco, hvor jeg vil holde jer underrettet, når det bliver aktuelt.

Hvis du skulle deltage i kreative workshops, hvad kunne du så tænke dig at lære/få inspiration til?

Læg meget gerne en kommentar herunder og fortæl, hvad du mener kunne være spændende af papirnørklerier, tegning, hækling etc. etc.

Håber {og tror} I har en masse herlige idéer, som jeg glæder mig til at læse!

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Det lyder spændende. Jeg kunne også godt tænke mig at lære at lave diamanter og lygter, men tegning lyder også spændende.
    Godt nytår.
    Mvh Mie

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth. Jeg ville elske at lære at hækle, så jeg kan lave en masse små dyr og figurer. Kh Pia

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.