torsdag den 19. december 2013

IKEA: Gør et julekup ...


Jeg har lige været et smut i IKEA (for at købe batterier, da vi alligevel kørte forbi ...), og der røg som sædvanlig lidt extra i posen.

Bl.a. fordi de har nedsat deres JULEPYNT til spotpriser.

Da jeg var i butikken for nogle uger siden, var jeg l-i-g-e ved at købe en æske med 2 fine glaskugler med pink "maling", men jeg overvandt min købetrang, så de kom ikke med mig hjem, og dét kan jeg glæde mig over nu. I dag kunne jeg nemlig købe dem til blot 1/3 af prisen, kr. 19,- for 2 stk. (normalpris kr. 59,-).

Nu fortryder jeg blot, at jeg ikke købte 2 æsker i dag, men ... sådan er der jo så meget! :-)

SKYND DIG! - hvis du også vil ha' fingre i nogle af deres nedsatte julevarer. Der er allerede ved at være ret tomt på hylderne!

I IKEA Taastrup havde de kuglerne i farverne: Pink, rød, grøn, gul ...!

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hvem der bare lige kunne smutte forbi Ikea!

    SvarSlet
  2. Nej, hvor lækkert! Tillykke med det gode tilbud. Her er der desværre så langt, at jeg ikke tager derhen "kun" for julepynt på tilbud.

    Til gengæld var jeg heldig i Sinnerup, hvor julepynten var sat ned med 50%. Jeg har ofte købt pynten, når det blev sat ned. Det er jo helt vildt, hvad man kan får for de samme penge!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.