tirsdag den 12. november 2013

Hems: Vol. II * Trin for trin ...



Hele dagen i går blev tilbragt på arbejdsværelset med oprydning, sortering og indvielse af "2. sal": Hemsen ...

Jeg vidste godt, det hele ikke kunne klares på blot én dag, så lige om lidt fortsætter jeg arbejdet - op og ned ad stigen igen og igen og igen ... [Bonus: God motion og stramme balder ;-)]!

Heldigvis lider jeg ikke af højdeskræk, og jeg har intet problem med at hoppe rundt på høje stiger - blot de står fast, og det gør denne, såfremt skruer og hængsler holder (det satser jeg på!)



Når man rydder op og sorterer, kommer det på forunderlig vis altid til at se endnu mere rodet ud, end da man startede, men ... det SKAL åbenbart være mere end galt, før det bliver rigtig godt.

Billedet herover viser {lidt af} arbejdsværelset i skrivende stund. Forhåbentlig kan jeg vise jer det færdige resultat senere i dag - eller i morgen!

Nu kalder stigen og kasserne ... og rodet, og jeg glæder mig voldsomt til at få det færdigt!

~ Ha' en rar efterårsdag! ~

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

8 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt et ud.
    Et arbejdsværelse af den type skal ikke været helt ryddet op, for så er det jo fordi man ikke bruger det rigtigt!
    :)

    SvarSlet
  2. Sikken en masse sager du har :-) God fornøjelse med sortering og oprydning, det er lige vejr til sådan en beskæftigelse :-)
    I øvrigt har jeg nogle gange besvær med din blog. Den går simpelthen i stå ? blogspot svarer ikke pga. et langvarigt skript ?
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  3. Det var dog en masse skønne farver :)

    SvarSlet
  4. Fantastisk. Ligner jo slaraffenland! Fortsat rigtig god fornøjelse! : )

    SvarSlet
  5. Elsker simpelthen alle dine farver, jeg er helt sikker på det bliver godt : )

    SvarSlet
  6. Ser da ud til at blive fantastisk godt......og ja det skal rode inden det bliver godt:0)
    Glæder mig til at se det færdigt!!
    VH Louise

    SvarSlet
  7. Det ser ud som et rigtig hyggeligt arbejdsværelse:-) Ej, hvor gad jeg også godt ha' et hobbyrum...

    SvarSlet
  8. Det er bare så flot...man kan altid bruge plads til krea ting *hi hi* Go' aften knus

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.