fredag den 11. oktober 2013

VINDER ...

Vinderen af den kreative pakke fra Lisbeth Dahl Interior Give Away er fundet ...


Den heldige vinder blev fundet via findenvinder.dk, som trak
.
lod nr. 74 

I kan tjekke jeres lodder på indlægget med konkurrencen.

Er du vinderen, bedes du sende mig en mail med navn og adresse til lisbet[snabel-a]lisbet.dk. Læg også gerne en besked her, så jeg ved, du har set den gode nyhed (i tilfælde af at teknikken driller).
Mailen skal være mig i hænde senest fredag den 18. Oktober 2013. Herefter trækkes der en ny vinder.

1000 tak til alle jer, der havde lyst til at deltage i konkurrencen, og 1000 tak til Lisbeth Dahl Interior, som sponsorerede præmien.

***************************************************************
Tjek min
Give Away
hvor der er 1 kg. farverigt stof på spil
***************************************************************

Ha' en rar fredag!

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Æv :-( Det var ikke mig. Men et stort tillykke til ***** :-D

    SvarSlet
  2. Det ser ud til det er mig der har vundet med lod nr. 74.
    Sikke en god start på weekenden.
    Tak skal du have.
    Har sendt dig en mail.
    Knus Lonni

    SvarSlet
  3. Tillykke til den heldige vinder :-)
    *Klem* og ha' en god dag, Lisbet!

    SvarSlet
  4. Arj altså. Havde nr. 4 og 107 *suk*
    Tillykke til Lonni! : )

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.