søndag den 6. oktober 2013

Fra net til puder ...



  

2 stk. indkøbsnet fra Søstrene Grene + sort/hvidt stof fra IKEA = nye puder.

Hvor nemt kan det være?

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Glem ikke mine 2 Give Aways, hvor du kan vinde rigtig gode ting - bl.a. stof ... måske til puder?

• Give Away 1: 1 kg stof

• Give Away 2: Lækre sager fra Lisbeth Dahl Interior

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
~ Nyd søndagen! ~
.
*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

22 kommentarer:

  1. Sikke en god idé, Lisbet! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Liv. Ja, den kom lige pludselig til mig, da jeg skulle i gang med at sy puderne ...! :-)

      Slet
  2. Super ide :-) Og så ser det jo bare super godt ud :-)

    SvarSlet
  3. Wow sikke en lækker ide...det eneste der mangler er en DIY til os sy-analfabeter *hi hi* god søndag til jer *KNUS*

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Gitte :-)
      Du kan garanteret sagtens finde ud af at sy en pude. Det er nemmere end nemt! Men - hvis du mener det seriøst, så laver jeg gerne en DIY. :-)
      Også god søndag til jer! {KNUS}

      Slet
    2. Jeg synes nu at de ser top professionelle ud, så hvis du har mod på det, så skal jeg gerne være den første til at kikke ;-*

      Slet
    3. Lidt prof er man vel altid. *hihi*
      Hvis jeg har mod på at lave en DIY eller mod på at du kommer forbi (Tokkerup) for at kigge på puderne? :-D
      Vi ses jo snart ... ;-)

      Slet
    4. De skal helt klart tjekkes ud :-) ... See you soon knus

      Slet
  4. Skøn idé med indkøbsnettene fra Søstrene Grene - den tager jeg straks til mig! *Klem* og ha' en go' aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame G ... Sidst jeg var i S.G. så jeg, de havde et net med et fint tryk af katte(!) Måske det var noget ...(?) *KNUS* og go' aften til dig også.

      Slet
  5. Hvor er de puder fede :0) Knus Anne

    SvarSlet
  6. Super ide, også til at få brugt rester

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Doscani. Ja, man kan jo også sætte det ind i en patchwork-pude! :-)

      Slet
  7. Skønne puder - fantastisk ide´. Så fint med det frafiske sort hvide!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Hanne :-)
      Jeg var også begejstret for det grafiske motiv, så derfor købte jeg nettene i stedet for en papirpose, men jeg havde ingen "alternative" planer med købet ... men det fik jeg så. :-)

      Slet
  8. Hold op nogle flotte puder du har fået lavet, mon de er gode til at tage en lur på??Jeg må snart igang med den symaskine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Majbrit. Jeg er helt sikker på, de er velegnede til en lur ... ;-)

      Slet
  9. Super flotte puder, og så er det motiver fra indkøbsnet, Jamen, det er da en fed ide..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anne-Marie. Det er som bekendt kun fantasien, der sætter grænser. :-)

      Slet
  10. Hvor er de bare FINE, dine nye puder - så kan jeg godt forstå, at noget af indretningen skal være sort/hvid for tiden, når de er så festlige at se på. SUPER IDÈ med smukke indkøbsnet. Tror fluks jeg tager forbi SUPERLOVE og køber mig en af deres ugle indkøbsnet, hvis de stadig har et hvidt på lager...

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.