torsdag den 24. januar 2013

Stille...





Ja...
som nogle af jer måske har bemærket,
så er der meget stille her på min blog for tiden.

Men jeg er her...
lige her!
Har blot ikke det fornødne overskud el. energien lige p.t.
til de daglige blogindlæg.

Bl.a. ligger en ny og farverig Krea Give Away
og venter på at blive fotograferet
og "skudt i gang"...!
Håber jeg får det gjort en af de nærmeste dage.




Indtil da, må I nyde synet af hyacinterne!
De store fotos er fotograferet den 21. januar,
og de små fotos er fra i dag, 24/1/2013.
De vokser hurtigt herinde i varmen...
og de dufter lifligt(!!!)


Da jeg fotograferede hyacinterne,
(en foræring fra min søde svigerinde fra Australien)
lykkedes det mig samtidig at få et af de
meget sjældne fotos af Milou,
hvor der IKKE er "fartstriber" på...!

Er hun ikke fin?

Milou er nu 7½ måned og er blevet en stor hund.
En livsglad, god og kærlig vildbasse!

~ Nyd dagen! ~

*SMIL*
fra Lisbet

15 kommentarer:

  1. stillehed før stormen som nogen vil sige Håber du har det godt ellers. mange varme knus og kram

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre - at du er ved godt mod og tingene skrider frem i dit tempo.

    SKønne billeder

    SvarSlet
  3. Super gode billeder, jeg elsker hyacinter. Skønttttt billede af Milou, hun er godt nok blevet stor men dejlig er hun stadig!

    SvarSlet
  4. Jamen, jeg skal nok blve her alligevel. Håber du er OK. Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Malou er meget charmerende! Og hyacinterne er lækre. Vi blogges ved når du får lidt mere overskud :-)

    SvarSlet
  6. Dejlige billeder - og pyt da med at der er stille. Alting tager tid... og bloggen skal jo ikke være det eneste.
    Milou ser helt vidunderlig ud. Sikke stor hun er blevet - og lidt fræk kan jeg forestille mig. Skønt udtryk hun har - hun ligner en der gerne vil lave sjov, men også en der gerne vil hygge.
    Dejligt med en ny ven i huset.
    Mange hilsenr fra Susan

    SvarSlet
  7. Har tænkt " hende Lisbet har travlt med sine garnnøgler" Smiler.
    Selvom Milou sidder stille, ligner hun en som er på mærkerne :-)
    Fine skønne farver dine hyacinter har.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  8. Man har altså bare engang imellem brug for stilhed! Hvor er Milou bare skøn ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  9. Af til skal man have lov at være stille, det har man brug for. Milou er vel nok skøn, hende har I været heldige med.

    SvarSlet
  10. Hvor er de skønne både hyacinter og Milou :)
    Sjovt nok så tænkte jeg på dig i går...jeg syns det var lidt længe siden jeg så noget smukt dukke op i min blogroll fra dig;)
    Hvis du har lyst til at se dit andet "hjemland" så har jeg fundet frem billederne fra i sommers derfra og smider dem ud i ciberspace i en periode nu:)

    Håber din energi og overskud vender hurtigt tilbage.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  11. Hej Lisbet , de er bare så flotte de hyacinter, er selv helt vilde med dem. Og din dejlige hund tager da næsten pusten fra en, vi har selv 2 sprællebasser på 5 og 1 år.Melder mig lige som fast læser på din blog. Hilsen Birthe

    SvarSlet
  12. Kender det godt, de her grå dage lægger en dyne over alt og man når ikke alt det man gerne vil:O)
    Har lige været på en lang gåtur med min hurtigløber, super dejligt dog lidt vådt.
    Skønne billeder.

    SvarSlet
  13. Du kommer bare tilbage, når du har overskud igen... jeg løber ingen vegne
    Har selv ligget lidt underdrejet her i det nye år så det kan jeg godt følge dig i
    Flotte billeder af hyacinter og banditten... Knus til dig

    SvarSlet
  14. Hvor er de flotte de hyacinter, man kan næsten dufte dem. Jeg er ny her, men kigger mig bare lidt omkring indtil du kommer igen :-)

    SvarSlet
  15. Så flotte billeder. Jeg glæder mig så meget til foråret.
    Er fast læser hos dig og har den fine bog "Fine og farvrige gaver". Den fik jeg af mine børn i julegave :-)

    Jeg har dig på min blogliste længe og tænkte om du ville gøre det samme for mig :-)

    Rigtig god week-end.
    Kh Birgitte

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.