fredag den 7. december 2012

Næste projekt...

- er allerede i støbeskeen!
.
I eftermiddag hentede jeg en masse lækkert garn
fra en venlig sponsor...
.
Frit valg på alle hylder:
(indenfor aftalens rammer naturligvis)
Jeg valgte regnbuen!
{Surprise...}
.
.
Det er ret fantastisk,
at sponsorerne er med på mine idéer...!
.
Det gør det SÅ meget mere spændende,
når man har de rigtige materialer at arbejde med
- også når det gælder kulører!
.
Nu glæder jeg mig til at komme i gang
med at designe og kreere!
.
Har du et bud på, hvad jeg skal i gang med?
.
~ Ha' en glad weekend! ~
.
*SMIL*
fra Lisbet

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Måske det bliver til et lille et... bl.a. :-)

      Slet
  2. Iiiiiiiii, altså, sådan en sponsor vil jeg også ha* :-D (Men desværre ligner det 100% akryl - det kan jeg ikke ha' - jeg får ganske enkelt elektriske stød - kun rene råvarer til mig).... men, men - DJ Razzer forkælede sin mor med det lækreste garn i føs'dagsgave - hmhm ... du bliver kun lidt misundelig når du ser det færdige resultat :-D

    Tæpper, halstørklæder og en masse andet spændende er jeg ret sikker på du skal producere - ny bog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Alle de små nøgler garn er skam bomuld. Kun 4 ngl (til højre) er akryl, og passer til det tiltænkte formål.
      Jeg ved godt, at ikke alle er lige begejstrede for akryl. Selv har jeg intet problem med det, men er tværtimod ret glad for det, da det er blødt og lækkert og nemt at arbejde med.
      Hovedvægten til det nye projekt (som rigtigt gættet er en bog) er lagt på bomuld.

      Er spændt på at se, hvad du har tryllet frem af det lækre garn fra DJ Razzer. :-)

      Slet
  3. Er ret sikker på, at hvad du end har hittet på er det en anelse mere avanceret end mine strikkede karklude? :-) Men vi venter spændt... Ellers gætter jeg på noget med garn? Hav en dejlig weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Noget med garn... *hehe* Du er altså svær at skjule noget for, Fr.Bogorm... :-D
      Strikkede karklude skal man absolut ikke kimse ad. Min mor har strikket nogle til mig, og de er suveræne! :-)
      Rigtig go' weekend til dig også...!

      Slet
  4. Sikken en god sponsor :-) Gætter på tæpper - tørklæder - blomster - sjove ting og sager ? Til en ny bog ?
    Har personligt s... travlt med hæklerierne. Deadline mig her og der :-)
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for, at sponsorerne er så velvillige og venlige... :-)
      Ja, en ny bog...!
      Spændende med dine hækleprojekter. Noget vi får at se i ugebladet? Håber du giver et praj, Gitte.
      Ha' en rar uge... *Smil* fra Lisbet

      Slet
  5. Tillykke med det smukke garn i alle regnbuens farver. Jeg er sikker på, du får det tryllet om til noget lækkert til din bog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame G. Jeg satser på, det bliver lækkert... vil i hvert fald gøre mit bedste. :-)
      Ha' en smuk snehvid dag!

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.