mandag den 12. november 2012

Bogforum 2012 [Vol. 3] * Fra en prinsesse til to strikke-guruer

Fredag eftermiddag: 
Bogforum i Bella Center!

Det vrimlede med kändisser...
og selv om jeg {normalt} ikke er specielt interesseret i
"de kendte" - bare fordi de er k-e-n-d-t-e
- de skal SIGE mig ét el. andet for at være interessante -
så gik der alligevel lidt sport i at fange nogle af dem
...med linsen {selv om mit kamera drillede}:

Norske Prinsesse Märtha Louise fortalte om sin tro på engle...
Journalist Anette Kokholm interviewede
Prinsesse Märtha Louise af Norge og Elisabeth Samnoy,
som har udgivet bogen "Mød din skytsengel"
Anders Lund Madsen med sin nye ordbog "ÆØÅ"...
Signe Wenneberg - som på 1/2 minut formåede at kritisere
Claus Dalby TO gange for hans måde at drive have på...
(ikke noget sympatisk træk fra hendes side!!!)
Thomas Rohde fra "Kong Hans" og div. TV-programmer...
Lavede mad og uddelte smagsprøver til de heldige.
(Min mave rumlede ikke højt nok!)
Jørgen Leth signerede sine bøger...
[ Læs mere i dette blogindlæg! ]
Mikala Dirckinck-Holmfeld interviewede Lars Daneskov,
som her læsete op af sin børnebog "Mor har en baby i maven"
Skuespiller Henrik Kofoed (fra bl.a. Ørkenens Sønner)
i børnehjørnet...

(Kan man virkelig skrive det i én og samme sætning?
Ørkenens Sønner og børn? Hmmm...!!!)
Søren Eilersen, stifter af Årstiderne.com
- stillede op til en "grøn snak" formoder jeg...
Politiker Søren Pind diskutterede...
og instruktør Kasper Rostrup stod bare lige dér...
Claus Dalby midt i sit grønne bog-univers!
[ Læs mere i dette blogindlæg! ]
...og de norske strikke-guruer Arne og Carlos.
Den ene havde travlt med mobilen,
mens den anden havde gang i lidt garn...
(Spørg mig ikke hvem-der-er-hvem... Arne el. Carlos!)
* * *

Og så kan der vist ikke koges mere suppe på dén Bogmesse!

Se mine forrige blogindlæg derfra:

Bogforum 2012 [Vol. 1] * Drivhusdrømme

Bogforum 2012 [Vol. 2] * Mig en ære...

* * *

I eftermiddag får jeg besøg af Claus Dalby,
som skal tage de allersidste fotos til min bog,
så... jeg må i gang med at stille op og rigge til!

~ Nyd dagen! ~

*SMIL*
fra Lisbet

6 kommentarer:

  1. Det ser da ud som det har været en meget inspirerende bogmesse - Jeg må afsted til næste år (måske er din bog på messen til den tid :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også... hvis man er vild med bøger - og dét er vi! :-)
      Ja, du må af sted næste år, Gitte... Og m.h.t.min bog, så er jeg ret sikker på, Claus Dalby har den med i sin stand til den tid!
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet
  2. Der var sørme mange af dem på dine billeder som jeg gerne ville have hørt og set. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hørte ikke så meget... så kun - og tog fotos. ;-)
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet
  3. Nice meeting/see celebrities :D
    X

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Marielle. It was the annual book fair. Lots of celebs are writing books, so they're always to be found at this fair!
      *SMILES* from Lisbet

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.