søndag den 11. november 2012

Bogforum 2012 [Vol. 2] * Mig en ære...

Fredag eftermiddag: 
Bogforum i Bella Center!

En mand der forstår at skille vandene
med sin hudløse ærlighed...
Jørgen Leth

Nogle finder ham inspirerende og charmerende,
mens andre mener det stik modsatte.

Personligt tilhører jeg absolut(!) den første kategori,
og det var mig en stor ære at møde ham,
da han signerede sin seneste bog:
"Et hus er mere end en ting"
(Det uperfekte menneske /3)






Når mennesker gør noget, jeg er begejstret for,
så kan jeg rigtig godt lide at fortælle dem det
...at give dem den ros de fortjener!

Jeg fik takket Jørgen Leth for de mange herlige timer
som speaker på Tour de France i TV,
og dét fik vi så en lille snak omkring - Touren!
Derfor "Tour-de-France-hilsner"...



Jeg vil glæde mig til at læse bogen,
hvori Jørgen Leth fortæller om sine oplevelser under
det voldsomme jordskælv på Haiti i Januar 2010,
og tiden bagefter... rejsen tilbage til livet og lysten.

~ God søndag! ~

*SMIL*
fra Lisbet

2 kommentarer:

  1. Kunne ikke være mere enig - er spændt på at høre din evaluering af bogen også. Lisbet du er en dejlig ener

    www.designlacamara.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak, Mille... Det var sødt sagt!

    Jeg har endnu ikke haft tid til at læse bogen, men jeg glæder mig til at gå i gang med den på et tidspunkt.

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.