torsdag den 10. maj 2012

Vindere af fribilletter til Ledreborg Livsstil


Sidder og arbejder i noget der mest af alt minder om
et kreativt bombekrater af
tapeter, papir, perler, washi tape, posca penne, filt, pailletter, cupcakeforme, garn, maling... og masser(!) af andre
skønne dimser og dutter og materialer
...
og-var-lige-ved-og-næsten-ved-at-glemme
at det jo er i dag, vinderne af min Konkurrence skal findes!

Men...(!) jeg huskede det heldigvis,
og HURRA for random.org som hurtigt fandt frem til de
tre (+ 3) lykkens pamfilius'er.
.
Vinderne af
3 stk. fribilletter
til Ledreborg Livsstil er:
.
 .
6: Gårdejerinden
19: Design la Camara
22: Zania Kaas
.
3 extra vindere som hver får
1 stk. fribillet
til Ledreborg Livsstil er:
.
 .
31: Guldlok's moster
35: Janne Bygebjerg
43: Loppe (Loppes Ting & Sager)
.
Stort tillykke til jer alle seks!
.
Hvis I er søde at sende mig en mail på
lisbet[snabel-a]lisbet.dk
med jeres fulde navn og adresse,
så skal jeg sende billetterne til jer a.s.a.p.!
[Obs! Jeg skal ha' jeres mail allersenest den 17/5/2012]
.
~ Tak til alle der deltog i konkurrencen! ~
.
Hvad enten I har vundet billetter el. ej, så håber jeg,
I har lyst til at kigge forbi min stand og sige
"HEJ",
når/hvis I besøger livsstilsmessen.
Det kunne være hyggeligt at hilse på jer!
.
Placeringen af min stand
kan I finde lige her på oversigtskortet:
[ Klik på kortet for stort format ]
.
er altid et besøg værd!
.
*SMIL*
fra Lisbet

18 kommentarer:

  1. janne bygebjerg10. maj 2012 kl. 13.54

    Hurra hurra................
    Og ja selvfølgelig kommer jeg forbi og hilser :-)
    Sender mail om lidt :-)
    Knus
    Janne

    SvarSlet
  2. Godt du huskede det ;-)...et stort tillykke til vinderne og en dejlig dag til jer..knus

    SvarSlet
  3. Hurrraaaaaa...............

    Skøøøønt !! .... danser lige en lille fornøjet støvle-dans...
    Det er jo regnvejr i dag, så de lyseblå røjser og mig har gået lang frisk tur... uden paraply ... bare mærke regnen..... uhm....

    Skal jo ha´ regnen overstået inden Ledreborg !! ikk´??

    Glæder mig VILDT til at besøge dig på din stand !!


    *KNUS*
    Loppe

    SvarSlet
  4. Det var dog en dejlig overraskelse - danser da også en regndans her. Og ikke mindst hilse på dig IRL. Det bliver da for stort.

    SvarSlet
  5. Jeg er der fredag - hvad med dig ???
    Kh
    Loppe

    SvarSlet
  6. Jubiiiii sikken en dejlig overraskelse - hvor dejligt at jeg har vundet en billet til den mest fantastiske livsstilsudstilling.

    Jeg glæder mig rigtig meget til at se din stand.

    Jeg har sendt en mail til dig med min adresse.

    Knus og kram fra Lotte

    SvarSlet
  7. Ses vi i år ???????

    SvarSlet
  8. Super... Så ses vi i slotsparken! Jeg er der alle fire dage... fra morgen til aften! :-)
    *KNUS*

    SvarSlet
  9. Jeps - ind imellem lykkes det... ;-)
    *KNUS* og god dag, Gitte...!

    SvarSlet
  10. *HAHA* Ja, huske endelig de lyseblå røjsere... De virkede næsten(!) perfekt sidste år. Og JO for pokker, hvor ville det være herligt, om det kunne regne af INDEN messen! Har endnu ikke oplevet det uden én dråbe regn i de 5 år, jeg har været med... så det er på høje tid!
    Kuverten ligger klar til afsendelse - så... vi ses!
    *KNUS*

    SvarSlet
  11. Håber du også har en anti-regndans i ærmet, Mille... Dén kan vi nemlig godt bruge i Pinsen på Ledreborg! :-)
    Glæder mig til at hilse på dig!

    SvarSlet
  12. Jeg er der hver eneste dag 25.-28. maj, kl. 10-18. :-D
    (Okay - ved godt det var Mille du spurgte ;-))

    SvarSlet
  13. Uha... min stand...! Lå vågen i nat og tænkte og tænkte... har nemlig INTET forberedt indtil videre. Er ikke "in the mood" til dén opgave, men... jeg håber at kunne fremtrylle ét el. andet i 11. time!
    Ja, Ledreborg Livsstil ER fantastisk... ellers gad jeg jo SLET ikke deltage, og bruge tid på det store arbejde der ligger i det.
    Kuverten ligger klar, og jeg glæder mig til at hilse på dig.
    *KNUS*

    SvarSlet
  14. Jubii :0) det er jo mig!! Troede først det var imorgen - sikke en dejlig overraskelse..
    Sender en mail til dig senere i aften.
    Glæder mig til at opleve Ledreborg -1000 tak.
    Skal nok kigge forbi din stand.
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  15. Super fantastisk :-)
    Jeg har sendt en mail og er ved at overtale manden til at snuppe en pinseweekend hos svigerforældrene på Djævleøen ;-)
    Kommer klart forbi din stand :-)
    Zania
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  16. ...skal gøre mit til :-D - Det fortjener I alle, der bruger så meget tid på at gøre det hyggeligt. Ellers er gummirøjserne fundet frem

    SvarSlet
  17. Har endnu ikke styr på hvilken dag det bliver - men det ville da være en udsøgt fornøjelse at hilse på dig også

    SvarSlet
  18. Jeg håber på at få det kringlet, men er ikke 100 % sikker endnu...kunne ellers være så hyggeligt at møde jer alle igen på messen ;-)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.