mandag den 21. maj 2012

Hvis jeg var en cirkushest

- så kunne jeg begynde at dufte
savsmuldet...!
.
Der arbejdes på højtryk for at blive klar til
Ledreborg Livsstilsmesse,
 og jeg er endelig begyndt at GLÆDE mig til at være
en del af det store livsstils-cirkus igen i år!
.
 .
Der pakkes varer ned og prismærkes...
.
 .
 .
Et par gamle stole har fået nyt betræk
og er blevet super søde!
.
 .
Dixie {min altid trofaste ledsager}
vogter på trappestenen ved lagershoppen...
.
 .
Har lige været en tur i Lejre City,
og for enden af Tokkerupvej mødte dette syn mig.
[Ledreborg Slot gemmer sig bag ved træerne.]
.
. 
Smuttede også lige forbi slotsparken for at tjekke,
om der var kommet skilte op med standnumre,
og det var der søreme.
Så nu ved jeg præcis, hvor jeg skal stå i år
[på min nye plads]
...
.
.
I morgen, tirsdag, sætter vi telt op,
og på onsdag går det for alvor løs med at
køre i pendulfart med varer og indrette standen.
.
Stilen i år bliver sådan lidt tøm-køleskabet-agtigt!
Jeg tømmer lagershoppen,
uden at gå efter et bestemt tema,
og vil forsøge at sætte tingene sammen
på en sjov og forhåbentlig inspirerende måde...
Det bliver hvidt med masser af farveklatter,
kitsch og fine ting i skøn forening...!
.
Og SÅ må jeg vist hellere se at komme videre i teksten!
.
~ Fortsat god SOMMERdag! ~
.
*SMIL*
fra Lisbet

8 kommentarer:

  1. - og jeg glæder mig også! Jyden her har nemlig fået lov til at komme til messen i år, så jeg kommer da lige forbi og kigger hos dig ;0) Vi ses! Knus Anne

    SvarSlet
  2. Det lyder rigtig herligt, Anne O... :-)
    (Så godt din kommentar forleden dag om, at du evt. kom til Ledreborg, men jeg når desværre ikke at svare alle lige p.t..)
    Vil glæde mig til at hilse på dig!
    Vi ses... *KNUS*

    SvarSlet
  3. Skarnetydenoglupinen21. maj 2012 kl. 17.59

    Sikken energi;-)

    Håber vejret holder. Og at der kommer en masse skønne mennesker som kigger forbi.

    God vind fra det midtjyske;-)

    SvarSlet
  4. Det tegner godt Lisbet - puhadada et kæmpe arbejde der ligger forud for sådan en messe - satser stadig på at få tid på søndag :-)

    SvarSlet
  5. Hey Lisbet
    glæder mig til at se dig og din stand kigger forbi på lørdag.
    ses og god fornøjelse....
    vejret ser ud til at være med jer iår.
    Endelig

    SvarSlet
  6. Det er godt at se at du er begyndt at glæde dig til at skulle på Ledreborg, med alt det arbejde der ligger bag ville det jo også bare blive alt for surt.

    Jeg glæder mig rigtig meget til at besøge Ledreborg og komme forbi og se hvor fin din stand er.

    Hvor er Dixie bare skøn - vil hun også være med på Ledreborg? Sidste år havde vi vores labrador Liva med som på det tidspunkt kun var ca. 3 måneder gammel, vi havde også niecen med og hun elskede bare at gå med den lille hundehvalp (meget af tiden skulle hun dog bæres), men alle de mennesker der ikke kan lade sådan en hundehvalp være det var sjovt, men til sidst kunne man godt mærke på niecen at nu var det ved at være for meget for alle sagde neeeeej hvor er den søøøøød, den kan da ikke være særlig gammel, men hun solede sig i al den opmærksomhed hun fik, også selvom det tog mange timer at komme Ledreborg igennem ;-) I år lader vi nok Liva blive hjemme for nu er hun jo blevet en stor hund, meget glad og vil gerne hilse på alt og alle men hun har en lidt dårlig vane med gerne at ville hoppe op og det er jo ikke så sjovt - så hun får nok et dejligt ben og må hygge sig derhjemme.

    Glæder mig til at hilse på dig.

    Knus og kram fra Lotte

    SvarSlet
  7. Kære Lisbeth

    Rigtig god arbejdslyst og ikke mindst held og lykke med messen. Glæder mig til at høre hvordan det er gået. Sidder og ærgre mig lidt over, der ikke står "Jill skal til Ledreborg messe" i min kalender, det tror jeg, jeg ville have rigtig godt af ;o)

    Vi er i fuld sving i haven og nu er vores pralbønner endelig kommer i jord og er også begyndt at spire, børnene glæder sig helt vildt til at se om vores bønner også vokser op til kæmpen ;o)
    Glæder mig til at kunne præsentere dig for billederne.

    Rigtig god fornøjelse på Ledreborg.
    Knus Jill

    SvarSlet
  8. Du må have nogle rigtig gode dage- og med det vejr, må der da være mange, der synes det kunne være dejligt at komme ud og kigge. Knus Heidi

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.