onsdag den 11. april 2012

Skrot blomster [Vol. 3]

Et bundt med 20 friske LANGstilkede
PINK Gerbera
ventede på mig, da jeg var ude på min daglige motionstur i går...!




Som altid klunset i den lokale blomster-skrotbunke!

Gerbera har i mange år været min yndlingsblomst,
da den med sin form {i mine øjne} er en "rigtig blomst"
- af den slags man f.eks. altid tegner...
En cirkel omkranset af x-antal kronblade!

I bunken lå også en del andre smukke blomster
- i STORE bundter i skønne farver -
og lokkede,
men... jeg tænkte, det ville vække li-iiidt rigelig opsigt,
hvis jeg kom vadende med favnen fuld...!

Så jeg "nøjedes"...!

Men...
måske turen går ad samme rute senere i dag... ;-)
.
• • •
.
----------- Opdatering 11.04.2012 -----------
kl. 18:20


Er lige hjemvendt efter min daglige spadseretur.

Havde husket kameraet, og fik lidt fotos
af de fine blomster...





.
Der tales p.t. så meget om madspild...
Dette her vil jeg kalde BLOMSTERSPILD!!!
.
Se mine tidligere blomster-fund:
 Tulipaner Franske Anemoner 
.
~ Glædelig onsdag ~
.
*SMIL*
fra Lisbet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.