torsdag den 19. april 2012

Himmelske Lupiner...

- i min "Bollywood Garden"!

Billedet her er selvfølgelig fra sidste år (2011)
[måske du kan huske, du har set det før...]
men lupinerne skyder på livet løs i det bed,
de efterhånden helt har overtaget,
så de bliver garanteret lige så flotte igen i år!
.
Og jeg glæder mig til synet!
.
.
Du kan se det oprindelige indlæg om
lupinerne HER...!
.
Det var i øvrigt Loppe,
der fandt på navnet "Bollywood" til lupinerne
[p.g.a. "de kunstige farver" - som altså er ægte nok!]
og bedet med de skønne blomster,
har ikke heddet andet siden!
.
Hvis du var en af de heldige,
som erhvervede dig en pakke gratis "Bollywood frø"
fra mig sidste sommer,
så er det nu du skal så dem.
.
Eller... måske fik du det gjort i efteråret
- så planterne allerede er på vej?
.
Jeg håber du vil gi' mig et praj om,
hvordan det går dine planter!
Det vil være rigtig hyggeligt..... nemli'!
.
~ Flere himmelske fotos hos Petunia. ~
.
*SMIL*
fra Lisbet

7 kommentarer:

  1. jeg har netop sået dem for et par dage siden. Jeg har forspiret dem indendørs og jeg håber de kommer op :)

    SvarSlet
  2. det var self. mig der skrev ;)

    SvarSlet
  3. Hvor var dine lupiner dog flotte! Jeg havde lupiner i et par år, men så forsvandt de igen, selv om jeg sår og sår - lige meget hjælper det ...
    *Klem* og ha' en dejlig aften!

    SvarSlet
  4. Wonderful flowers !

    SvarSlet
  5. Flotte Lupiner ,har noe eg og som eg håper sprer seg ,dei er jo i så mange flotte farger,Ønsker deg en fin helg :=)

    SvarSlet
  6. Skarnetydenoglupinen19. april 2012 kl. 20.42

    Lupiner er bare så skønne... Tror jeg går ud og ser om vores er kommet op.

    Glæder mig til sommer:-)

    SvarSlet
  7. Smiler - jeg var en af de heldige, der fik frø fra dig sidste år :0) og jeg har faktisk lige fundet dem frem og tænkt hvornår jeg mon skulle så dem - men nu er det nu! og måske skulle det være et lille søndags projekt.. Håber de bliver ligeså fine som dine - skal nok give et praj..
    Rigtig god søndag

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.