søndag den 29. januar 2012

Olé olé olé...

De gjorde det(!!!)


 KÆMPE TILLYKKE
til de danske håndboldherrer
med EM GULDET!
.
For blot en uge siden så det kulsort ud,
og der skulle et mirakel til, for at de kunne gå videre!

I dag har vi så lært, at...:
Miraklernes tid IKKE er forbi!

Og dét synes jeg
- sådan helt personligt -
er rigtig rart at vide...!

Heppede du også på "drengene" foran TV'et?
.
OBS!
Billedet er et screen print fra denne website.

* * * * * * * * * * *
SMIL fra Lisbet
* * * * * * * * * * *

!!! HUSK LINK !!!
Hvis du har en blog, så husk at skrive adressen i din kommentar.
Det er desværre ikke altid, dit navn er linket,
og jeg vil jo mægtig gerne lægge vejen forbi din blog også!

9 kommentarer:

  1. Design À La Camara29. januar 2012 kl. 23.28

    Nervepirrende kamp

    SvarSlet
  2. Design À la Camara29. januar 2012 kl. 23.29

    http://designlacamara.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Ja, tillykke til de danske håndboldherrer - det er så flot! Jeg så ikke med, for sport er ikke lige mig, og kun dans og udspring kan få mig til at tænde for fjernsynet :-)
    *Klem* og god mandag til dig, Lisbet!

    SvarSlet
  4. Ja, det var bare så flot! Vi har set det hele - også alle modstandernes kampe ;0) Nu glæder jeg mig også helt til at kunne slappe lidt af igen og se noget andet! Knus Anne

    SvarSlet
  5. Godmorgen Lisbet
    Selvfølgelig var vi med på sidelinjen. Det var super godt og hvis jeg var bosat på Sjælland, var jeg helt sikkert troppet op på Rådhuspladsen og havde ønsket stort tillykke...:o)
    God Mandag / RikkeBo

    SvarSlet
  6. Det var en god kamp, ja, men mest fordi Danmark ikke på noget tidspunkt var seriøst i fare...! :-)

    SvarSlet
  7. Super flot... specielt taget i betragtning, at de kom videre med NUL point! ;-)
    Jeg er vild med [næsten] al slags sport... på TV... selv golf og synkronsvømning kan være interessant...! :-D
    *KNUS* og god mandag til dig...!

    SvarSlet
  8. Du er da hardcore fan, Anne O. :-)
    Godt at du nu kan slappe lidt af igen... Men du skal vel se dem i TV, når de vender hjem til København, ik'? Det skal jeg! :-)
    *KNUS*

    SvarSlet
  9. Godformiddag, RikkeBo...
    Ja, det kunne være sjovt at opleve sejrsrusen på Rådhuspladsen! Selv om jeg kun bor en god 1/2 times bilkørsel fra Rådhuspladsen... og selv om det garanteret kunne være SÅ sjovt at mærke sejrsrusen LIVE sammen med tusindvis af mennsker, så må jeg nøjes med oplevelsen på TV.
    Sidder langt-ude-på-landet uden bil (den har manden), og 3 km på cykel ud over iskolde marker for at komme til stationen lokker ikke ligefrem...! Så... hurra for TV'et! ;-)
    God mandag til dig også...! *SMIL* fra mig

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.