onsdag den 16. november 2011

Jul med Babushka

I min store bunke af diverse julemagasiner faldt jeg i dag over et tillæg til Femina Jul fra 2004 med en fantastisk fin forside... helt i min "Babushka-ånd":


Artiklen byder også på lækre, farverige sager:



...og en skabelon til en Babushka - som kan bruges som applikation på en pude etc..


Når jeg bladrer mig igennem julemagasinerne, så vælter de gode idéer frem i hobetal. Faktisk er der mange helt fantastiske idéer, at det er meget MEGET svært at vælge... om det skal være den ene stil eller den anden...  for jeg vil gerne ha' det hele!


Én gang Babushka, altid Babushka...!

[ Du kan besøge Femina's website HER ]

* * * * * * * * * * *
Smil fra Lisbet
* * * * * * * * * * *

12 kommentarer:

  1. Kære Lisbeth

    Der er da ikke andet at gøre end du må have udvidet dit hus, så du kan få forskellige afdelinger ;o)
    Du kunne selvfølgelig også lave én stil hjemme hos dig, og har du ikke fået nok, så er du hjertelig velkommen til at komme her og fortsætte ;o)DU bestemme selv stilen ;o)
    - det er da næsten et tilbud man ikke kan sige nej til (hehe)

    Kram Jill

    SvarSlet
  2. kan også godt lide babushkaer og sikke en stak blade du har wow :)

    SvarSlet
  3. Kære Lisbet, jeg gemmer også altid de bedste julemagasiner og nyder at tage dem frem hver jul - og ovenstående tillæg med Babushkaer har jeg også ;0)

    SvarSlet
  4. Ohhh jeg har også mange gamle blade, men skidtet fylder for vildt ! - hvad er det med dig og de der babushkaer ??? :-)

    SvarSlet
  5. Babushkaerne rammer vist noget arketypisk - jeg tror, vi alle elsker dem højt. Sikke en skat du har liggende der!
    Klem og en dejlig dag til dig.

    SvarSlet
  6. Kære Jill,

    Ja, det var selvfølgelig en mulighed... eller to! :-D

    *HEHE* og *KNUS*

    SvarSlet
  7. Tror vi er en hel del, der er begejstrede for Babushkaer, og de ER altså også skønne!
    Dette er kun JULEmagasinerne... ;-)

    SvarSlet
  8. Kære Anne O. -
    Julemagasinerne er også de flotetste, og derfor lidt svære bare at smide ud. ;-)
    Godt at du også har det pågældende tillæg - nu du er Babushka-fan ligesom jeg! :-)

    SvarSlet
  9. JA! - de fylder... men de pynter og hygger altså også på deres egen, underlige facon, synes jeg. Engang havde jeg 4 stakke á ca. 1 meter liggende ved siden af hinanden. Folk syntes det så ret cool ud. Da vi flyttede blev magasinerne smidt ud - altså lige med undtagelse af JULEnumrene.

    Aner ikke lige hvad det er med de der Babushka'er og mig, men... de er jo både kitschy og bohèmeagtige... så svaret ligger nok gemt dér et sted! ;-)

    SvarSlet
  10. Ja, vi er vist rigtig mange, der er glade for Babushkaerne. :-) Ja, der er mange gode ting i magasinerne... både dekorationer, opskrifter etc., så egentlig behøver jeg ikke købe nye, da der er idéer til mange år i disse...! *KNUS*

    SvarSlet
  11. omg i love it!! Thank you so much for visiting my blog and leaving a comment. I LOVE finding new blogs. Especially such colourful ones. I really want this magazine ^_^ I love nesting dolls. I must show you a picture of my nesting doll xmas decoration!

    SvarSlet
  12. This is where I got my decoration last year. It is not the same colours. Mine has purple..

    http://www.accessorize.com/en/ireland/russian-doll-wooden-dec/invt/98882570/?bklist=icat,4,shop,xmas,christmasdec

    but i love it!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.