torsdag den 11. august 2011

Blomsterbog...

Da mine forældre var på lynvisit forleden dag, havde min mor den skønneste, lille blomsterbog med til mig - med yndige illustrationer og håndskrevet tekst...



Bogen er skrevet og illustreret af Inga Linde Jensen.
Bogen kan bl.a. købes hos

1000 tak min mor! <3

* * * * *

Og her er det måske meget passende
at introducere min nye signatur!

Nu er mit seneste brand *SMIL* nemlig også
blevet "hacket",
og så må jeg jo finde på noget nyt... ;-)

Så indtil videre:

5 kommentarer:

  1. Det var dog en dejlig gave at få! Jeg må da lige tjekke den ud, næste gang jeg er i Mosehuset. (Skønt sted, forøvrigt)
    Hav en dejlig aften!
    Knus Solsikke

    SvarSlet
  2. @ Solsikke: Hej... :-)
    Ja, det er en rigtig sød bog, og jeg er også rigtig glad for den.
    Det er mange år siden jeg har været forbi Mosehuset, så måske jeg skulle kigge forbi en dag ved lejlighed. Bor ikke så-ååå langt derfra (16,8 km for at være helt præcis ;-))
    Også god aften til dig - og tak for kommentaren!
    <3 Lisbet

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn bog, Lisbet - jeg må straks ind og kigge hos Mosehuset, for det må være en fin værtindegave! Tusind tak for ideen :-)
    *Klem*

    SvarSlet
  4. @ Madame: Er sikker på enhver værtinde vil elske denne fine bog, med de smukke illustrationer og den charmerende håndskrift. (Bogen er med blødt omslag!)
    Også *klem* til dig... ♥ Lisbet

    SvarSlet
  5. Flot bog Lisbet...skønne blomster og skrift. Mosehuset...er det der hvor de sælger lækre æbleskiver ?

    Tillykke med dit nye brand...det er HOT med tape for tiden. Der er ikke grænser for, hvad man kan bruge det til. Nu må vi se om der er nogen, som snupper parenteserne ;-). Go' weekend søde..

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.