tirsdag den 19. april 2011

Nogle har bare det hele...

...og én af dem, er skuespilleren, Brosnan... Pierce Brosnan! Altså... hvis du spørger mig! ;-)

Ikke nok med at han ser brandhamrende godt ud, har et spændende job, har indspillet nogle fede film, bor i lækre omgivelser i LA, har en "pæn" økonomi, er kreativ med en pensel, tilhører 007-klanen etc. etc.... så er han også GOD MOD DYR(!!!)

Og lige det der med dyrene... dét er en egenskab, der smelter MIT hjerte totalt!


P.B. er aktivist på flere forskellige fronter m.h.t. beskyttelse af / hjælp til dyrene og miljøet. Og det synes jeg er dybt sympatisk, når man tænker på, at manden bare kunne slå sig ned på en liggestol ved de solbeskinnede, californiske strande og nyde livet uden at røre en finger resten af sine dage...! Men nej(!)... han bruger sin status til at gøre noget for verden, og dét ta'r jeg sommerhatten af for! [Læs mere på hans website.]

Via det seneste projekt, han er en del af, kan man (såfremt man er bosiddende i Californien), købe en nummerplade med motiv af et af hans malerier. En rigtig spændende og kreativ idé! 

Læs mere om det aktuelle projekt/nummerpladerne her:

Du kan også finde Pierce Brosnan her:
Website: www.piercebrosnan.com
Facebook: www.facebook.com/piercebrosnan
Twitter: twitter.com/#!/PierceBrosnan

...hvis du bare må ha' mere om "ham der har det hele"... ;-)



3 kommentarer:

  1. Hello Lisbet,

    Thank you for your kind words, iam your new follower because i like all the things on your blog, i wish you a happy wednesday, greeting Irma

    SvarSlet
  2. Åh ja Pierce.... DE øjne de øjne....hmmmmm.....

    (rødmer)

    Lisbet dog, hvad du ikke sætter igang ,;o))

    SvarSlet
  3. Jeg er helt enig! En mand, der er glad for dyr, vinder mange "brownie points" hos mig også! Det GØR så ikke noget, at han også ser godt ud - for slet ikke at snakke om det med bundterne i tegnebogen... Ak ja! ;-)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.