tirsdag den 12. april 2011

D.I.Y.: Florlette sommerfugle

Lav selv de yndigste, florlette sommerfugle til forårets og sommerens dekorationer.


Materialer:
Blondeservietter (af papir)
Pergamentpapir
Gl. nodepapir
Papir fra en gl. bog m/smukke skrifttyper
Silkepapir
Crepepapir
Kaffefilter etc.
Sort blomstertråd (ståltråd)
Div. pynt f.eks. knapper, rhinsten, jutegarn etc.
Hurtigttørende lim (IKKE limpistol)

Sådan gør du:
Download trin-for-trin-vejledningen
ved at klikke på billedet!

Download skabelonen her:


Sæt de færdige sommerfugle på en forårsgren fra haven
eller brug dem som bordkort på glassene
til forårets og sommerens fester.
Anvend dem som sød pynt på gaver el. i en blomst...
- eller...(?)


{ God fornøjelse }


11 kommentarer:

  1. Hvor er de super flotte;)
    Og tak for at dele med os andre.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. meget smukke og fin vejledning. Jeg er også selv ved at lave sommerfugle, men hvor jeg bare klipper ud af gammel atlasbog og hvor de så skal i en dyb ramme :-) Håber jeg bliver færdig engang i næste uge.

    SvarSlet
  3. What beautiful butterflies!!!! Thanks you for sharing the tutorial!!!!
    Hugs,
    Nádya

    SvarSlet
  4. De er meget smukke de sommerfugle du har lavet ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet
  5. Hej.. Hvor er dine sommerfugle fine.. Jeg har lige meldt mig som fast læser.. Dejlig blog du har...;0)
    KH Iben

    SvarSlet
  6. Ej! hvor er de bare søde.
    Har gemt skabelonen, så jeg kan prøve dem en dag, måske med Greengate papir:-)
    Tak for inspirationen.

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  7. Supersøde - sender dig et link af nogle af mine sommefugle som jeg lavede sidste år - har endnu ikke har tid til at lægge dem på blogsiden.

    GOd påske

    SvarSlet
  8. Tusinde tak! Hvor er de søde! Må selv jeg kunne finde ud af he he. Knus♥

    SvarSlet
  9. som lovet her er linket (mappen med billeder har ligget på facebook i evigheder) - først nu er fulgen blevet flyveklar til bloggen: http://mille-designlacamara.blogspot.com/2011/08/lille-sommerfugl.html

    SvarSlet
  10. Hvor er de dog smukke. Hvordan har jeg dog kunne overse dette indlæg?
    Smil fra Signe

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.