mandag den 7. februar 2011

Julen varer lige til Påske

Okay... det er måske nok lige lovlig voldsomt, det der med at "Julen varer lige til Påske", men... i min lagershop har den da i hvert fald varet lige til i dag, den 7. februar. Jeg har nemlig endnu ikke fået pakket julepynten ned... Shoppen er kun åben ved specielle lejligheder, f.eks. når jeg holder julemarked etc. så der har ikke været chokerede kunder forbi... {wink-wink}
Men NU skal det være. NU ta'r jeg mig sammen... NU går jeg i swing og pakker alle de skønne, gamle glaskugler og ornamenter ned, så de kan holde en lang ferie i skabene under køkkenbordet, og samle kræfter til næste jul, når de IGEN bliver pakket ud, og sat op til skue for kunderne... som meget gerne vil kigge(!) på de funklende herligheder!
 
Større parti sælges
Har du en butik, en café etc., og skulle du i den forbindelse være interesseret i at aftage et større parti af den gamle glaspynt til en favorabel pris, så send mig en mail på lisbet(a)deFINEting.dk.
De fleste kugler er fra USA, Ukraine og Danmark, og de er alle gamle... og SÅ smukke! Dem du ser på billederne herover er kun et udsnit...!
OBS! P.g.a. glaspyntens skrøbelighed vil jeg foretrække afhentning i forbindelse med salg, da jeg ikke tør overlade større mængder til P&T. Så det vil være en fordel, hvis du bor på Sjælland.


F.Y.I.:
Min lagershop, deFINEting.dk, har til huse i det mere end 100 år gamle og "lidt" faldefærdige stuehus her på vores nedlagte landsted (i Tokkerup, 4320 Lejre), som vi overtog i 2004. Vi bor i et nyopført hus lige ved siden af.

1 kommentar:

  1. Hello Lisbet. Beautiful ornaments. I do not read Danish but your ornament collection is wonderful.
    Visiting from California, USA

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.