torsdag den 24. februar 2011

Chimes-værkstedet...


Chimes er rigtig populære for tiden, og jeg har lige fået solgt den sidste på lageret. Derfor er mit arbejdsværelse p.t. omdannet til "chimes-værksted", hvor en del nye "flippede ranker" (som jeg ynder at kalde dem) ta'r form.

 
Her er et lille udpluk af de ting, jeg bruger til mine chimes: Perler, pailletter, knapper, pomponer etc.. Måske kan du lade dig inspirere... :-)


En af de chimes jeg har solgt på Amio.dk er denne med den lyserøde tyr. Flere fotos kan ses i min Amio-shop, *Blonder & Brosten* under "solgte varer"...








3 kommentarer:

  1. Neiiiijjj hvor ser det inspirerende ud!!!! Og sikke fine ting du sælger!

    SvarSlet
  2. Hej Christina,

    Materiale-mylder er også noget der inspirerer mig... :-)

    - og tak... :-)

    Smil fra Lisbet

    SvarSlet
  3. Wauv...jeg bliver helt misundelig. De er super flotte og farverige.

    Go' søndag til dig.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.