onsdag den 26. januar 2011

Kreativt, sødt og eventyrligt

Det er de mest utrolige steder, man kommer forbi, når man surfer på nettet... som f.eks. i dag, hvor jeg via en kreativ, dansk blog WOOZ.dk, kom videre til en amerikansk website om kager og andre søde sager Sweetapolita, og derfra endnu videre til en website/blog, A Fanciful Twist, som er et fantastisk, eventyrligt univers af malerier, håndlavede dukker... glimmer og glamour.


Indimlellem undres man (jeg) over, hvorfra folk får idéer til de mest afsindige, kreative projekter... men jeg lader mig samtidig inspirere mere end godt er (fordi... hvor skal jeg dog finde tid til ALT det, jeg gerne vil nå? - når jeg i forvejen har sådan ca. 1000 projekter på to-do-listen...)

Vanessa Valencia, som er den extremt kreative kvinde bag websitet, sælger bl.a. prints af sine værker på etzy.com. Jeg har lige bestilt et par pakker postkort, og vil glæde mig til at modtage dem.

1 kommentar:

  1. Super fint og smukt billede, jeg må vist hellere også tjekke hendes hjemmeside.
    Sikke en skøn hund du har ;)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.