tirsdag den 11. januar 2011

Hurra for eBay.com

eBay.com er min ven... fordi... står jeg lige og mangler dette el. hint til et design jeg har udtænkt mig (el. ladet mig inspirere af på udenlandske(!) websites og blogs), så kan jeg i de fleste tilfælde være sådan ca. 99% sikker på, at hvis det ikke findes andre steder... og da slet ikke her i lille Dannevang, så findes det dér.

Og lige præcis på eBay.com har jeg da også fundet de "Raffle tickets", som vores lokale Postmand Per havde med til mig i dag... fra USA.

100 billetter (20 af hver farve) for US$ 5.25 (små 30,- kr). Det er lissom lidt af et fund, ikk'? ;-)

Glæder mig til at tage dem i brug i mine flippede ranker og tags.

 
Foto lånt fra eBay.com / Sælger: salsa-style

Og så har jeg lige bestilt en pakke med disse søde, små ballerinaer (også fra Gud's eget land, USA), som jeg skal bruge til et ret kitchet projekt...!

Foto lånt fra eBay.com / Sælger: babysbart



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.